VINJUNTA

VARNING. Karro om du inte vill veta vad det blir för mat ikväll så sluta läs!!!

Ikväll är det tjejfest och då får inga manliga eller små människor närvara i vårt hus ;D De får tillbringa kvällen hos faster/syster. Höll på hela kvällen efter jobbet igår och ändå hann jag inte städa så det får jag göra idag. Städa iof i söndags och i onsdags men med en litet trotsmonster hemma så blir det snabbt stökigt och skitigt. Maten är i stort sett klart ska bara blanda ihop alla olika sallader och röror samt hacka grönsaker, göra ytterliggare en sås och skära upp köttet samt inhandla bär till efterrätten. Funderar på om jag ska lägga till nån rätt men vet inte vad i så fall och om jag ska köpa en box till hmm

Efterrätten blir en vild chansning utav mördeg på med vispad vanlijsås och sen förhoppningsvis massa olika bär.....det får bli vad det blir. Temat är i alla fall sommabuffé men just nu med tanke på vädret kunde jag likaväl ha tagit höstbuffé....
Hur som hällst så ser jag fram emot att få tillbringa kvällen med 9 trevliga tjejer och dricka massa vin :D

Imorgon Lördag ska vi på barndop i Jkpg vi ska även försöka passa på att inhandla en födelsedags present i stan också när vi ändå är där. Detta innebär att intaget av vin inte får överskrida orimliga höjder......säger jag nu vi får väll se!

Trevlig helg på er för det ska i alla fall jag ha!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Oh, vad det låter mysigt och gott!!! Hoppas ni får superduper rolig fest! Kram från Susanne

2009-06-05 @ 08:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback