Tandfeber

Nu har vi laddat våra batterier i två helger irad och tagit det lugnt. Så nu är jag redo för nya tag. Igår var vi i stan och brände pengar...... det blev en ny sulky till S, en kontorsstol (vi ska börja renovera nästa helg.....) cykeldäck och lite annat smått o gott samt fem kassar mat. Nästa helg ska vi alltså ta tag i de två rum som är kvar att renovera. Jag ska börja lite smått i veckan o röja bland alla mina kläder och sen ska vi förhoppningsvis tömma dem så vi kan måla tak och fönster nästa söndag. På lördag ska vi upp till svägerskan/systern/fastern och klippa oss hela familjen ja inte s för hon behöver ju liksom inte det än haha. Lite färg ska jag nog få i håret oxå.....känner för lite förändring nu när våren snart är här. Ikväll hade S feber så vi får se hur veckan som kommer blir, jag hoppas det är tandfeber!

Kommentarer
Postat av: Du vet inte

Tjenare



hoppas allt är bra



vad säger du om att följa varandra via blogglovin?





Min blogg e riktigt jävla grym o din ser intressant ut?



Se för dig själv du kommer digga min blogg!

Du hittar ALLT! o jag bjuder på de lilla extra ;)



Så vad tycker du om min idee?



Kram M


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback