En lista till......

Hur många gånger har du varit kär? Riktigt jätte jätte kär är nog två ggr. 8O 
Favoritgodis: choklad

Coolaste stad du har besökt: New york men Las Vegas var ju oxå colt på sitt sätt....

Action eller Skräck? skräck!

Vill bli när du var liten: Receptionist eller sjuksköterska

När fick du din första kyss: Typ12 år

Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? på högstadiet var jag jobbig med i coola gänget och ALDRIG hemma osv:$

Vad är du beroende av? ....uppmärksamhet

Dagens roligaste händelse: Lämnade en pigg och glad dotter på dagis

Dagens tråkigaste händelse: vet inte

Dagens humör: svajigt men medelglad

Vilka tv-program följer du? Greys Anatomy

Vad är det roligaste du vet? att umgås med vänner och familj :D 

Har du något motto? Det blir inte roligare än man gör sig

Hemlig hobby? nej

Något vi inte vet om dig? ....... :)

Vad ångrar du? många dumheter man gjorde som "ung"
Vad önskar du? Förutom det självklara som att min familj o vänner ska må bra osv så önskar jag att jag hade lite bättre självdisiplin när det gäller det mesta haha
Vad klarar du inte dig utan? Min familj

Vad gör du helst en vardag? slappar i soffan efter jobbet och umgås med familjen

Vad gör du helst en lördagskväll? Äta god middag med några vänner

Vad har du mest av i din garderob? överdelsplagg av olika slag

Drömjobb? har ett bra jobb men ibland drömmer man sig bort så jag säger frisör! kreativt och socialt  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback