Härlig helg i Stugan

Vi hade en mycket trevlig helg i stugan. När vi kom ner på torsdagen så sa M att han och jag skulle åka in till Falkenberg och äta middag, bara han och jag!!! så underbart skönt att få sitta ner i lugn och ro och njuta av mat och vin :D Det kommer jag leva på länge och vi behöver lite tid för varandra för vi ses inte så ofta.... Fredagen bestod av lite utflykter och grillning med våra kompisar som campade på skrea. På Lördagen så spelade M golf och jag S hade en ute dag på stranden och på lekplatsen :D

 Vår underbara lilla Snoffsa!!

Kommentarer
Postat av: Pimsan

Oj vad jag längtar efter Nofsan! Krattar och gräver i sanden, kanske hon skulle bli trädgårdsmästare? Fast hon gillar väl inte att vara i trädgården...Asfaltsläggare kanske? ;-) Kram på er! Hoppas du kryar på dig, appropå ditt senaste inlägg!

2009-05-29 @ 15:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback