Långhelg och ledigt

Borde stanna hemma och fixa med trädgården och huset men jag ORKAR fan inte tjata längre. Ingenting blir gjort och allt är så jäkla besvärligt hela tiden. Själv känner jag att jag kan inte göra ALLT. Jobba, städa, laga mat, ta hand om kinkigt barn och dessutom renovera, måla huset och bygga trall!!!!!!!

Därför åker vi till stugan över helgen och glömmer skiten här hemma men jag börjar allvarligt fundera på om vi är rätt personer för vårt hus eller hus överhuvudtaget?! men så är jag ju less på allt just nu. Usch vad negativ jag låter men just nu är jag rätt nere :(

Hoppas ni har det bättre och trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej gumman!



Hoppas helgen har gjort dig piggare och mer positiv:-) Skickar en värmande kram som förhoppningsvis gör dig glad för en stund:-)

2009-05-25 @ 09:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback