Göteborghelg

Blåsigt, regn, kallt............ inge bra väder alls och det är väldigt depprimerande när man tittar ut. Inte konstigt att november är den månad flest självmord sker. Måste vara fruktansvärt jobbigt för dem utan nära och kära att ta sig igenom den här tiden på året! Denna veckan ska jag försöka jobba undan så att jag har en hel del planer klara för nästa vecka är det mycket möten hit och dit. Är på god väg med en del projekt känner jag medans andra står och stampar.

Bokade en hotell helg i Göteborg i söndags, det ska bli såååå skönt. Har bokat in oss utan S så jag hoppas det löser sig med barnvakt. Får dela upp hennes vistelse hos fler om inte annat. Det blir shopping, förhoppningsvis några goda middagar och Jul på Lisseberg :D Vi ska åka buss, vilket är väldigt prisvärt om man har möjlighet. Kommer förmodligen sakna mig tokig efter S men både hon och vi behöver lite "egentid" och hon har så många som vill dela hennes tid och skämma bort henne. Vi frågade henne igår om hon ville vara hemma medan mamma och pappa åker bort och då sa hon Kacka (det är faster V ) så hon gjorde sitt val :D Nu kan inte faster den första dagen,kvällen, natten men förhoppningsvis den andra om S själv får bestämma.

Kommentarer
Postat av: Anna

Å vad härligt det låter med en vuxenhelg!Man behöver vara man o kvinna ibland och inte bara mamma o pappa... Var ett tag sedan jag tittade in, renoverar på lediga stunder;)

Trodde jag skulle få en sneak peak på ert renoveringsprojekt är så nyfiken över hur det gått med valen... har mannen fått fria händer???

Kram Anna

2009-11-04 @ 22:52:10
Postat av: Hanna

Jo då han har fria händer och därav stilltjen kanske :D nedå så illa är det inte men vi har väntat på en snickare som lyst med sin frånvaro men som faktiskt kom igår så nu är det fritt fram att stabilisera golv, slipa spackel osv..... jag väntar oxå :D Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback