Fy F*n

vad allt är trist just nu! Det är inte mycket alls som är bra överhuvudtaget faktiskt. Vädret suger, Saga är visserligen underbar på sitt vis men just nu är hon SÅÅÅÅÅÅ gnällig och krävande så man slår knut på sig själv. Varje morgon inleds med diskussion, och trots från henne. Hon vill INTE ta av sig pyjamasen, INTE ta av blöjan, INTE ta på sig kläder eller ny blöja, INTE ta på sig ytterkläder osv idag ville hon dessuton INTE ta av sig ytterkläderna på dagis och inte gå in. Låg och skrek och grät och var allmänt förtvivlad åÅÅÅHHHHHHHH blir galen. Dessutom mår jag själv som en tom kastrull just nu och ser inget positivt med något alls!!!!!! kanske vänder det snart eller så är det bristen på sol, luft och massa annat som gör att jag känner mig helt grå.

Idag ska vi i alla fall till vårdcentralen och få vaccin men med min tur så får väll både jag och S alla biverkningar som finns. Nu ska jag begrava mig i lite urtristjobb oxå :(

Kommentarer
Postat av: Susanne

Gumman, det lät inget vidare. Hota med jultomten, de brukar ju hjälpa ett tag innan jul.



Snart är det advent och då blir det lite ljusare iaf:-)Tycker också det är himla tråkigt med allt mörker o regn;:-(



Hoppas du känner dig bättre snart.



Massa kramar från Susanne

2009-11-18 @ 10:31:26
Postat av: Karolin

Ja detta väder tar faaan kål på mej snart... hallå när ska det vända? O så barnens små trotts. Känner igen det där och mitt humör blir bara sämre och sämre för varje dag. Tänk om man hade råd att åka till ett varmt land just nu så där en månad och komma hem till jul. Det hade varit grejer de;-)!

Syns ikväll!! Alltid lite ljus att se fram imot!!

Stor kram K

Postat av: Lina

Hej vännen! Ryck upp dig, Bruttan! Tänd en massa ljus och drick ditt goda recept på varm choklad!:-) Jag såg Gunnar idag på Bergåsa station....iklädd skyhöga klackar springandes och hojta "måste klappa rådjuret, måste klappa rådjuret" ;-) Hahhaa!



Kramar!



2009-11-18 @ 19:15:38
Postat av: Hanna

hahahahhahahhahah Lina nu fick du mig till och med att skratta :D

2009-11-18 @ 21:25:31
URL: http://antligenvilla.blogg.se/
Postat av: Susanne

Vem är Gunnar? Måste vara Galne-Gunnar;-) Jag såg framför mig vår lärare som alltid tittade upp i taket på BTH. Visst hette han Gunnar? hahaha, men förstod efteråt att det nog inte kunde vara han..

2009-11-19 @ 09:35:31
Postat av: Hanna

SUSANNE jo men DET är han. Jag och Lina satt och fantiserade en gång under nån bussfärd efter att Gunnar blev lyrisk över ett rådjur och då spann vi vidare på temat, varav de höga klackarna som nog sas var röda och nätstrumpor mm hahhahaha typiskt oss!

2009-11-19 @ 09:56:25
URL: http://antligenvilla.blogg.se/
Postat av: Susanne

hahahaha usch, nu kan jag inte få den bilden ur huvudet...:-S hahaha

2009-11-19 @ 10:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback