Helg i Götet

Vi har haft en helt underbar helg i Götet. I fredags checkade vi in, fixade till oss och och gick sedan ut på stan en sväng. Avslutade kvällen med middag på hotellet. Jag somnade redan vi halv elva på kvällen men vaknade vid halv fyra och kunde inte somna om.....vid 6 lyckades jag somna om o vaknade av att Mathias väckte mig vid halv 9. Snabbdusch och sen hotellfrukost...........mums. Klockan 10 var vi på avenyn och påbörjade vår shoppingdag. Mathias och Peder traskade runt och kollade in diverse sevärdheter medans jag och Ulle lät korten gå varma......fast att slutnotan bara blev 2000 kr  är jag ändå nöjd med det jag köpte och dessutom behöver jag ju inte ha dåligt samvete för att jag slösat för mycket pengar. Vi mötte upp M&P vid luch och käkade ceasarsallad och drack vin (borde man göra oftare på helgen haha) Sent på eftermiddagen gick vi till Liseberg en sväng och jag drack en väldigt mumsig varm choklad, tyvärr hade vi VÄLDIGT ont i fötter och ben efter allt gående så vi blev inte långvariga där. Tillbaka på hotellet blev det en timmes vila, dusch därefter åkte partystassen på och lite skumpa att dricka. Kvällen startade och avslutades på Hard rock cafe. Goda drinkar, mat och party härligt härligt :D  

Denna veckan är fullbokad både på jobbet samt alla kvällar. Hade egentligen tänkt gå på tjejkväll på en affär ikväll men känner att jag behöver vara hemma lite. Vill dessutom träffa Saga nu när vi varit borta från henne. På onsdag ska jag få/göra min födelsedags present :D spännande!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad härligt det låter!!! Kram Anna

2009-12-02 @ 11:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback