Pölsamamma?

Jag är helt förslöad på helgerna just nu. Jag hoppas att ingen spontan hälsar på för då får de nog en chock haha (tänker på min vackra look idag) Baggymysbyxor som gör att man ser ut at väga minst 10 kg mer än vad man gör, linne utan BH samt en myströja. Håret sitter i en väldigt ful, sned tofs och smink är inget jag lagt ner nån tid på......ja en katastrof helt enkelt. Det enda possitiva är väll att håret är relativt nytvättat haha. Ja jag är en riktig pölsamamma idag usch. Pölsamamma är m's påhitt. Det är en mamma i en familj med 6-7 barn (har inte vi) mamman är småfet och går runt med myskläder JÄMT. På helgerna gör pölsafamiljen ofta utflykter till närliggande köpcentrum och särskilt jula, cheapy osv dit åker de i sin gamla röda rostiga volvo 245 med blå baklucka. Pappan röker i bilen och i bagaget sitter en stor schäfer som luktar illa i munnen.....Detta är familjen Pölsa (pölsa efter den röda danska korven) En pölsa mamma kan man bli om man åker i Danmark och äter för mycket pölsa för det är så det börjar enligt M.  Vi är ingen pölsafamil även om jag idag känner mig lite som en pölsamamma :D


Kommentarer
Postat av: Lina

Hahhaaaa! Jag skrattar så jag kissar på mig vad en pölsamamma är(gjorde jag ju iofs redan när jag hörde denna förklaring första gången :-)!)

Kramar!

2009-11-07 @ 11:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback