Vaccinerade

Vi är alla på benen men det känns som man fått en hård box på armen eller som rejäl träningsvärk.... Saga verkar inte känna av nått och var helt uppspeedad igrå kväll. Är de säkra på att barn inte får adhd av sprutan ;) kom på nu i morse att glömde min kofta så jag får nog gå dit och fråga efter den idag.

Idag känns allt bättre, beror nog på att jag träffade fina vänner igår. Men det mörka molnet finns kvar. I helgen ska det bli fint väder sägs det så då ska jag ha ljusterapi om jag inte ligger sjuk i vaccinbiverkningssjukan. Lämnade in ledighetslappen för Saga på dagis idag och hon kommer få vara ledig i nästan 3 veckor. M och jag jobbar nog lite omlott men jag ska vara ledig dagen innan julafton, jobba tre dagar mellan jul och nyår och vara ledig veckan efter med undantag på en dag, skönt.


Kommentarer
Postat av: Karolin

Skönt att ni mår bra och slipper dessa

biverkningar!! Vi måste träffas oftare så att vi blir lite piggare!!! Saknar ju er mammor sååå mycket!!!

Puss o kram

Postat av: House of Jammi - blogg och webshop

Det verkar vara mycket biverkningar på vaccinet. Själv tog jag sprutan för sex timmar sedan, så jag väntar på att biverkningarna ska sätta in...

2009-11-19 @ 21:40:49
URL: http://houseofjammi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback