3 dar kvar

På fredag är det vinjunta, härligt. Ska bli så kul att träffa alla tjejer igen :D Hoppas bara alla håller sig friska för det är många som är förskylda och har ont ihalsen osv nu. Jag känner mig oxå lite seg men det är inget god mat och trevligt sällskap inte kan bota.... 

Jag har däremot ont i en tand eller rättare sagt i köttet runt tanden. Det är vid en visdomstand längst bak i munnen. Jag har haft så innan så nu är det nog dags att gå till Tandläkaren. M på jobbet tipsade om en liten spruta man kan köpa med nån vätska som rengör.....kan kanske vara något för mig. Förra gången jag hade ont var när jag borstat området för hårt och därmed blev det inflamerat, vad som hänt nu vet jag inte.

Kommentarer
Postat av: HannaM

Nä, inte vara sjuk på fredag inte! Är själv förkyld som tusan men det hinner nog gå över lagom till juntan! Ser fram emot fredagen, lycka till med tanden vi ses snart!

2009-10-20 @ 13:25:56
Postat av: Karolin

Åååvad jag längtar sjukt mycket! Ni får ta det som det är med tanke på att jag har och har haft lit annat att tänka på.....

O du får inte bli sjuk nu!!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback