Äppelkaka och ny Saga

På mitt jobb har vi möte varje måndag och går igenom veckan och då turas vi om med att bjuda på fika. Igår fick vi äppelkaka med vaniljvisp. Härligt syrliga äpplen under ett knäckigt täcke...........mmm jättegod!!! och det bästa är att det blev så mycket över så vi får det idag oxå, jippi förmiddagen är räddad!

Här är en bild från första gången Saga var på mitt jobb 7 februari 2008 alltså ca 6 veckor gammal. Jisses vilken liten tjockis hon var första tiden :D Syns på mig med för hon sög nog ur all energi från mig oxå för jag är smalare på detta kortet än vad jag är nu, tror jag.........inte bra!!


Kommentarer
Postat av: Karolin

Fatta va tiden går fort. Tänk att inte något barn lyckats suga ur mitt ur mej någonting någon gång;-) Kan ju alltid hoppas på det denna gången;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback