Bebisatmosfär

Idag är Emma och hennes lilla Freja här på jobbet. Hon kollar igenom lite ansökningar för "vår" tjänst som vi annonserat. Så här på jobbet har vi bebisatmosfär, ni vet då allt blir så där gulligt, rosa, mjukt och härligt. Den atmosfären skapar bebisar runt sig :D sådan atmosfär behövs på en annars så stram och lite småtråkig kommunlokal. Jag älskar bebisar! mest älskar jag storleken och lukten och att de ligger still och att de oftast är söta. Freja är söt så henne gillar jag :D Min "bebis" har blivit stor så hon ligger inte still längre, men hon luktar gott, är söt och ganska liten och henne älskar jag mest i hela världen sen älskar jag henns pappa för han gör så söta bebisar.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken härlig kärleksförklaring till man och barn:)

2009-10-28 @ 07:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback