Glöggparty?



Jag har inte köpte årets Glöggsmak från Blossa så att få tag på den nu känns ju lite tufft. Jag älskar ju clementiner eller satsumasar rättare sagt så denna smak hade nog fallit mig i smaken.... Denna smak måste även vara min vän L's största mardröm hon HATAR nämligen allt vad citrus heter och denna tiden på året är en riktig pers förhenne. Kanske ännu värre i år eftersom hon är gravid och luktsinnet därmed på topp.... 

Det har även börjat bli dags att fundera kring det årliga glöggpartyt. Ska vi ha något? vem ska få komma ;D? när ska vi det? vad ska jag bjuda på? ..... ni som känner er träffade eller vill komma lämna gärna förslag!! Själv är jag inne på den 12 december!

Blossa clementin

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja FY FAN för årets glöggsmak! Urk!

2009-10-29 @ 09:00:57
Postat av: Karolin

Ja här har du en som känner sig träffad;-) Orkar och känner du inte för att ha det så kanske det är vår tur att ta hand om det? Men det är kul att vi kan hålla på traditionerna!!! Så mysigt!!

Stor kram

Postat av: Lina

Var med om en otäck sak på lunchen idag, för det ALLRA värsta jag vet är folk som sitter BREDVID mig och äter de jädra äcklena samtidigt som jag äter min mat! (vår praktikant ska dö....)

2009-10-29 @ 14:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback