Grrrrr

Måste bara avreagera mig en smula!!!! JAG BLIR SÅÅÅÅ TRÖTT, IRRITERAD, LESS!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: HannaM

Var bara tvungen att ta ett break i mitt arbete.. Det var inte kul att läsa här - jag delar känslorna med dig, jag fick nästan psykbryt själv innan lunch! Har det hänt nåt? Kram HM

2009-10-07 @ 14:22:14
Postat av: Karolin

jag är på att starta nått med dig!!!

Jobbigt att det är så surt på jobbet. Själv önskade jag jag hade haft det lite jobbigt på det jobb jag inte har... Oj nu blev det visst väldigt invecklat;-)

Hoppas att allt löser sig!!

Stor kram

Postat av: Inspirera Mera

Hoppas det känns bättre nu! Har själv en riktigt dålig dag som jag hoppas ska vända till det bättre.



Svar: Tack för tipset! Malin skrivbord ser jättefint ut. Undrar om inte de eviga sladdarna kommer att synas väldigt mycket då vi har stationär dator? Hmm det kanske går att lösas på något smidigt sätt.

Kram Sandra

2009-10-07 @ 15:22:58
URL: http://inspireramera.se
Postat av: Hanna

Man ska ju inte klaga för man har ju ett jobb men ibland så...... lovar att ventilera av mig på vinjuntan om detaljer :D man vet ju aldrig vem som läser så man får passa sig vad man skriver...

2009-10-07 @ 17:21:39
URL: http://antligenvilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback