Ledig idag!!

Det är härligt att vara ledig en vardag, det blir en bonusdag av helgen.

Vinjuntan i fredags var som väntat jätte trevlig med massa god mat  och snicksnack :D I lördags tog vi sovmorgon och på kvällen när M var på stort gallej så åkte jag och S till mina föräldrar och blev uppassade lite. Igår var jag hos M's syster och klippte och färgade håret så nu är jag mörkblond med lite olika inslag av bla blont och rött. Jag är jättenöjd. Skulle vilja shoppa massa kläder också men det blir inget med det nu för här ska det snålas och sparas ett tag framöver, mitt shoppingsamvete behöver det!!!!


Kommentarer
Postat av: Karolin

ÅÅå va kul att du har klippt deg!! Du måste lägga ut en bild så att vi får se hur du ser ut!!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback