Matleverans och tapet

Igår kom min matleverans från familyfood, jag är jätte nöjd! Fräscha fina  råvaror o väl tilltagna portioner blev det, Jag lagade köttfärsgratängen i går med potatis och det blev 5 normala portioner + en liten. Alltså 3 matlådor extra som vi kan ha till lunch. God var den oxå fast jag kryddade och la till nån ingrediens extra..... Saga åt inte mycket, en sked kanske, men hon var bara allmänt sur HELA DAGEN igår. En sån dag då ingenting är bra och man bryter ihop för ALLT...

Får man låsa in dem i skafferiet sånna dagar eller vad säger socc då? Nääää såklart jag inte låser in henne där, ni behöver ite ora er!!!! hon får nämligen inte plats där ;D 

Mathias fortsatte med att röja i rummet som ska bli kontor igår. Slipade lite väggar och tak rev bort den gamla garderoben mm Det kanske till och med snart (till helgen) blir takmålning och tapetsering?! skönt! Han har fria händer i det rummet men jag har svårt att låta han hållas.... Jag vill ha samma stil som i resten av huset VITT men jag skulle även vilja ha en fondtapet.


 
www.borastapeter.se

Detta är en Josef Frank tapet som Borås Tapeter producerar. Jag ville ha denna nere som fondtapet när vi flyttade till huset men kom på att den inte passade så bra där så nu kanske jag hittat en plats för den?! 

Kommentarer
Postat av: Karolin

Nä den här maten är inte alltid lätt att få i dom små liven. Ibland äter dom som hästar och så kan det gå ett tag där dom äter inget alls.. Och då blir ju oftast humöret därefter med;-)

Supersnygg tapet!! Visst är det kul att fixa till i hemmet. Jag vill att min tvättstuga ska vara klar någon gång... Men som sagt du vet ju hurdana män kan vara....

Kram

Postat av: Lina

Haha, men Hanna?! Fria händer? Då kan väl inte DU bestämma tapet? ;-) (den är förövrigt jättesnygg, så det vore ju snyggt om han valde den... :-) )

Saga gillade ju "tant" Linas Fillipinska fläskfilé, så hon vill nog komma o hälsa på och äta den snart! :-) Kram på er!

2009-10-14 @ 16:03:17
Postat av: FURNISH.etc inredningsblogg

Denna tapet är såååå läcker! Bra val! Kram Emmy

2009-10-14 @ 22:41:27
URL: http://furnish.blogg.se/
Postat av: Anna

Kul blogg du har! Härlig blandning av familjeliv och inredning:).

Kan inte bli fel om mannen din väljer... han valde ju dig;) skulle det mot förmodan barka iväg åt fel håll finns det ju kvinnliglist att ta till...

Btw hittade hit via tinaminastina...

2009-10-15 @ 10:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback