Ögoninflamation ....nej bara lite smink

Vår dotter vill gärna göra som vi gör, inget konstigt med det i och för sig. Igår "sminkade" hon sig och lyckades gno in nått i ögat så imorse (när jag glömt detta) så vaknade jag och trodde att hon fått ögoninflamation. Ringde dagis och ställde mig in på att vara hemma men efter en liten vaken stund så såg hon ju normal ut i ögat igen  och då slog det mig (med lite hjälp av M) att visst fan hon var ju där och petade och gnodde igår kväll....så ögoninflamtionen var trots allt ingen ögoninflamation och den lediga dagen blev till jobbar/dagisdag i alla fall. Tur att hjärnan sitter fast i huvudet för annars hade jag nog lyckats lägga den nånstans och glömma den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback