Söndagsscones

M sliter vidare med renoveringen. Han har rivit ut ALLT i rummet nu :D slipat ner alla vägar till grunden, tagit bort den gamla plast mattan osv ikväll ska han om han orkar (jag tänker inte tjata) spackla väggarna. Han har med andra ord varit jätteduktig något som jag inte varit så bra på att påpeka för honom. I stället har jag gnällt över slipdamm......sorry!!

Min väldigt energiska anda har ebbat ut lite och jag är sååååå trött. Ska försöka orka med att baka lite scones nu ikväll samt tvätta en maskin men sen ska jag krypa ner i sängen o sova sött.


Trevlig söndagkväll!

Kommentarer
Postat av: Karolin

Men guuud va skönt för dej att du har en sambo som lägger ner lite tid på rummet;-) Min sambo är så lat för tillfället så vår tvättstuga blir nog aldrig klar;-) Nä då jag ska inte kasta skit på honom......

Postat av: Karolin

Men guuud va skönt för dej att du har en sambo som lägger ner lite tid på rummet;-) Min sambo är så lat för tillfället så vår tvättstuga blir nog aldrig klar;-) Nä då jag ska inte kasta skit på honom......

2009-10-18 @ 20:29:05
URL: http://www.appelblomman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback