ÄNTLIGEN

Har jag fått den fast växta tummen i rumpan ur rumpan och åkt till Fagerhult och inhandlat växter samt fått ner dem i jorden....på samma dag till och med. Tyvärr hade jag missbedömt ytan en aning (läs mycket) så växterna räckte väll till halva landet ungefär. Nu kommer de ju att växa till sig i omfång men de räckte ändå inte så jag får åka på en ny shoppingrunda snart :D Bilder kommer inom kort.

Min energi har tagit ny fart och igår rensade jag ur alla garderober och strök all tvätt och i måndags rensade jag köksskåpen. Detta har med andra ord varit en bra vecka :D

Nu ska sätta mig framför tv:n och fixa ina naglar för de är inte så vackra efter trädgårdsarbetet. Men först en låååånnnggg dusch!!!!!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback