En vecka med fullt upp...

.....men en helg utan något inplanerat :D Det ska bli så skönt och bara vara hemma ihelgen och fixa, plocka iordning och göra iordning trädgården för höst och vinter. Jag ska försöka att hinna rensa och gräva ur våra land, plocka in möbler och grill mm. Vi ska även börja renovera de resterande sovrummen nu i höst. Saga ska få ett nytt rum och sen blir det ett nytt kontor/lekrum. Saga ska få ny säng, byrå, bokhylla, en fondtapet och en koja ska instaleras i vindsutrymmet brevid hennes rum. Där inne ska hon få ha en massa kuddar en liten tv med dvd så hon kan sitta där och mysa i sitt eget kryp in :D

Imåndags var vi på föräldramöte på dagis och fick se bildspel på barnen. De är ju så otroligt duktiga och klarar så mycket mer än vad man som förälder tror eller kanske väljer att tro ;D De klär på sig själva (med viss hjälp) de tar sin egen mat från vad de kallar buffé (med lite spill) osv. Nu ska Saga även få praktisera detta hemma för lite kladd är jag inte rädd för!!

Imorgon ska jag till staden på information/kurs hela dagen och på kvällen är det yoga. M är själv på jobbet  denna veckan så jag lär nog bli tvunget att skaffa barnvakt.........nån frivillig? 

Kommentarer
Postat av: jejja

Gud vad skönt med en ledig helg med lite pyssel hemma. Känns som att hösten är så välplanerad att man t.om. får planera in lite tid med familjen =)

Postat av: Lina

Sätt henne på tåget!! :-) Kram!

2009-09-17 @ 08:44:47
Postat av: Anonym

Jejja, ambitionerna är som vanlit höga men motivationen kommer jag få jobba på...... jag är glad om något alls blir gjort haha Ha en super bra helg och känner du för att gräva lite så kika gärna bort ;D

2009-09-18 @ 08:22:29
Postat av: Karolin

Å va skönt med en helg där inget är inplanerat!! Vi ska bara bort imorrgon kväll så denna helgen är rätt lugn för oss;-)

Va mysigt Sagas nya rum låter! Blir så avis. Önskade jag oxåa hade lite kreativitet och lust att göra sånt!!

Ha en super trevlig helg min vän!!

2009-09-18 @ 10:02:33
URL: http://www.appelblomman.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback