Höstdepp?

Det ser lovande ut för en bra helg, mitt humör kunde dock vara bättre. Känner mig allmänt nere fast  jag kan inte komma på en anledning till varför?! Allt är ju ganska harmoniskt och bra, inga kontigheter eller förändringar! men ändå känner jag mig allmänt sur och håglös.....hjälp!! är det min första höstdepretion som är på G? jag som i vanliga fall älskar hösten med den friska luften, färgerna och allt mys pys! Ska jag inte tycka om hösten mer är det det som mitt humör innebär? NEJ detta får jag sätta stopp för. Jag ska bara deppa klart sen lovar jag att ta nya tag igen!


Kommentarer
Postat av: Karolin

Du vet vart jag finns om du vill prata med någon!!

Puss på dej!!

Postat av: Li

Klart att man ska deppa på hösten. Vinter är i antågande, regniga mörka kalla kvällar, blöta dagiskläder och frost på bilrutorna. Kryp ner under filten och deppa så där skönt till en bra film som man får lov att gråta till (Marley och jag eller Ghost), så lovar jag att känns bättre sen. Glöm inte öppna en flaska vin också ;)

2009-09-19 @ 15:52:39
URL: http://lioscarsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback