Speedway vs Greys

Njuter av lugnet i vårt hus och att de nya avsnitten av Grey's börjar snart. M är i vetlanda och tittar på Speedway, i VIP tältet bland mat och öl ;)  Kan inte förstå hur han kan missa Greys pga av det. Fast visst ja det är ju jag som är såld på det programmet inte han och han tittar mest för att få vara med mig hahha för det vill han ju såklart all sin lediga tid.....ps jag är inte ironisk!!! ;D ;D

Det blev ingen tripp till Fagerhult idag, jag blev lite seg och trött och lat. Fast handlade gjorde jag i alla fall. Jag och S kanske tar en tur efter jobb/dagis imorgon om alla är glada och på samarbetshumör.... Lovar att återkomma med bilder när landet är färdigplanterat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback