Vardag igen

Cykelfesten i helgen var så himlans rolig :D även om efterrätts sammankomsten blev mindre lyckad......gästerna tillika vi och ett par till var trevliga men manlig värd var mindre trevlig. Så jädra tråkigt att behöva få massa dumma kommentarer och jobbsnack när man ska ha trevligt och vara på fest!!!!! jaja jag är ju ganska van så jag kan blunda och glömma ganska fort jag sopade diskussionen under mattan för att undivika konflikter och det är ju tur att någon (läs jag) kan vara proffsig i sammanhanget. I övrigt var det en toppen kväll med massa god mat och trevliga människor.

Nu är det ny vecka och nya utmaningar som gäller. Imorgon ska jag åka till Växjö på kurs och på fredag ska vi till Stugan och ha det årliga släktmästerskapet i golf. Däremellan ska jag klämma in pajbakning, yoga, tvätt och städ och vad är det mer.......jo min dotter oxå ;D men henne glömmer man inte bort så lätt för hon gör sig ständigt påmind, den lilla goingen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback