yoga

Precis hemkommer från en yogapass. Känner mig stor och lika smidig som en elefant när jag står där och försöker göra alla possitioner. Samastetihi, mockasinasina, asana, vinyasa....... de har ett eget språk oxå som man ska lära sig och förstå för de säger inte vad man ska göra på svenska inte nej nej så lätt ska det inte va :D

 
http://ashtangayoga.info/asana-vinyasa/index.html Seriös som man är så gör man ju även sin hemläxa, via hemsidan för ashtanga yoga!! Kolla in länken och se de olika possitionerna som läraren kan få en att göra. Ser helt galet ut men det mesta lyckas man faktiskt med.

Ha en trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Karolin

Å va du är duktig!! Ska oxå börja träna på beas pass på måndag!! Jag får träna så länge jag orkar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback