Danmark





Svenskarna kommer ALDRIG att kunna mäta sig med Danskarna vad det gäller inredning och design, punkt slut. Titta bara på denna lilla lekstuga. Detta är Danmarks svar på fabrikstillverkad lekstuga. I priset ingår den fina dörren, blomlådor och den lilla postlådan..... kolla sedan upp Sveriges svar på liknande....... inte lika inspirerande till samma pris eller hur?

Jag har ALLTID älskat detta dejliga land och faktiskt sett MYCKET att det vackra landet genom åren. Mön, Fyn Själland, Lolland alla "öar" lika vackra. Favoriterna är Mön's vackra natur med dess sandklippor som sluttar 100 meter ner ihavet, Nordjylland (Skagen) ljuset, havet, stränderna och toasten ;D samt KÖPENHAMN nordens enda storstad. Kommer inte ens ihåg hur många gånger jag varit i Köpenhamn betydligt fler än i vår egen huudstad. Jag Älskar Köpenhamn människorna, atmosfären, att kunna dricka öl när som hällst varsomhällst utan någon tittar snett ;D, deras känsla för form och design, klädmodet osv osv ja jag älskar Danmark. Jag tror jag ska flytta dit eller i alla fall boka en weekend där SNART :D

Kommentarer
Postat av: Evelina

Apråpå Danmark!



Ja, jag gillar ju Danmark oxå väldigt mycket! Glatt folk och fina öer... !

Postat av: HannaM

Åh, vilken dröm för en liten tjej (och hennes mamma).

Du har helt rätt, avgudar också vårt röd-vita grannland och jag och A har redan bestämt vi ska flytta dit när vi blir pensionärer eller miljonärer ;)De kan det här med inredning, konst, matlagning osv. Ett fantastiskt land med andra ord!

2010-04-14 @ 11:34:29
Postat av: A home far away

Ja Köpenhamn är en underbar stad, vi var där i somras helt underbart!



Kram Gunilla i Singapore

2010-04-14 @ 12:02:41
URL: http://www.vitaanglar.blogspot.com
Postat av: Karolin

Jag älskar oxå Danmark. Synd bara att jag inte förstår vad de säger;-)

Så söt lekstuga. En dröm att ha i trädgården här. De skulle mina killar älskat!!!

Kram K

2010-04-14 @ 22:16:40
URL: http://www.appelblomman.blogspot.com/
Postat av: Ina

Ved du hvor man kan bestille dette legehus?

2012-05-27 @ 20:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback