Familyfood

 Vi har fortfarande familyfood och jag måste erkänna att det passar mig ganska bra då jag inte kan styras av vad jag är sugen på, slipper handla och att vi faktiskt minskat vårat matkonot VÄLDIGT mycket. Grejen är den att de veckor vi har FF så behövs ingen handling förutom frukostmat och mjölk och de veckor vi inte har det så känns det så onödigt att storhandla så då försöker vi äta upp det vi har sparat i frysen + att jag handlar lite extra till helgen. Summan av detta är att jag storhandlar inte längre dvs sparar massa pengar som jag kan shoppa annat för :D 

Veckans middagar

Fisksoppa med knäckis Kycklingklubbor med ris och tzaziki Hederlig köttfärslimpa med potatis Fäsk pasta med avokado,tomat och rödlök Orange pannkakor med olika topping


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback