Godmorgon onsdag!

Grått ute och småregn, långdag på jobbet och mååånga dagar kvar till lön men det känns ganska bra ändå :D Idag är jag 30 år och en månad......och det känns oxå ganska bra :/ Utvecklingsamtalen igår gick bra både för mig och för Saga. När det gäller mig så påpekade jag återigen att jag vill ligga MINSTpå medtalet för vad en arkitekt med handläggaransvar med mitt examensår enlig arkitekt förbundet bör ligga på. Jag gör ju inte riktigt det. Hällst hade jag legat på övre kvartilen...... men då får jag nog byta jobb att byta jobb är det bästas sättet att öka sin lön ju!!! Förutom för min kompis L då men vad gör man inte för kärleken ;D Jag ska inte klaga jag har en bra lön. Det jag har ut efterskatt har många innan skatt..... nog pratat om det!

Igår fick vi hem familjyfood igen och denna gången får jag reklamera för första gången!!! Den ena av förpckningarna med färskpasta var nämligen möglig!!!! blä Ska klaga till dem idag. Förmodligen så är ju produkten felbehandlad hos producenten från början så det är ju inte FF's fel. Bäst före datum var 15 maj så det ska ju inte vara dåligt NU! Är nöjd ändå, det räckte med ett paket för oss eftersom jag inte äter så mycket just för tillfället, inte pasta i alla fall. När det gäller vikten så var det + ett kilo i måndags :( men väger man sig på vår våg tre ggr i rad så visar den inte samma....... kanske dags att köpa en ny våg? eller så gör man som jag och tar den siffra som är minst och låtasas att den gäller :D funkar bra för JAG tror på det.

Trevlig onsdag alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback