I'm the winner...

TJhihooo!!! Idag fick jag mail om att jag vunnit tävlingen som publicerades hos Li. Brukar aldrig vinna saker så kanske är detta mitt år trots allt!? Vinsten är hur som hällst en berlock (fritt val från princess pee's sortiment).


Jag skulle oxå vilja ha en tävling på min sida och göra andra glada men sponsringen här är lite skral....... måste man ragga sponsorer för att locka hit dem? eller hur fungerar det? Kanske kan jag lotta ut lite gammalt skräp hemifrån ;D Vad sägs om

-Gul tekanna från Höganäs
-En grillto go från Landman
-En gammal babypool/sandlåda
-Tjocktvapparater............. 

Kommentarer
Postat av: Karolin

Grattis va roligt!!!

Kram K

Postat av: Li

Ha ha , jag vill ha tekannan...

Kul att du vann :) Puss och kram

2010-04-15 @ 21:31:18
URL: http://lioscarsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback