Minisvit och bacon.....

Löningsdag och en tjock hög med räkningar samt kommande bygglovsavgift, utstakning + renoveringsutgifter  i baktanken...... ingen bra månad med andra ord. Inte bra i betydelsen shoppstopp!!! Får man inte shoppa blir allt så tråkigt. Shopping i slutet på månaden är knarket man lever på framt till nästa lön. Det man köpt och det man vill köpa ;D Tur att man är smålänning med karaktär ibland annars hade man gjort åt MYCKET mer än vad som är lämpligt.

Har idag bokat hotell över Kristihimhelgen så lite har vi att se fram emot :D Minisvit i Karlskrona och bebisgos hos Lina. På frukostbeskrivningen så stod det ordagrant att de serverar bacon så nu äntligen kanske M får sin baconfrukost. De senaste hotellvistelserna vi gjort har det inte funnits bacon till hans stora besvikelse. Vill man fjäska lite extra för min kära sambo så är det bara att laga något med bacon då smälter han :D


Kommentarer
Postat av: Karolin

Ja att shoppa måste man få göra. Känner att jag börjar få STOR apstinens efter att få shoppa nu. Men jag får väl så snällt vänta några år till innan jag börjar jobba igen;-)!

Puss o kram

Postat av: Lina

Hahaha! Jag håller heeeelt m M. En hotellfrukost utan bacon är inte en hotellfrukost!!

2010-04-27 @ 13:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback