Starta eget?

Jag har länge funderat fram och tillbaka på det där med egetföretagande. Dels för att min sambo har ett men oxå för att jag själv tycker om att styra min tid. När jag var mammaledig hade jag tankar på att jag skulle använda min tid till att skapa och fixa.....men så blev det inte riktigt. Men nu har jag nog kommit på en idé. Ännu har jag inte forskat kring detaljer och praktiska saker men en liten grundidé finns och den ska jag luska vidare på!!!! Nu tror jag ju inte att detta kommer innebära att jag kommer sluta jobba på mitt "riktiga" jobb utan detta skulle i sådana fall vara en liten bisyssla för att jag tycker att det är kul......vi får se!!!!


Kommentarer
Postat av: Karolin

Det tycker jag verkligen att du ska göra!! Går själv i dessa tankar. Tyvärr förblir det nog bara drömar för mej...



Kram K

Postat av: Lina

Åh vad spännande!! Blir nyfiken på vad det är... kanske springvänliga högklackade skor för män ? ;-)

2010-04-29 @ 11:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback