Tältsemester

Antar att sommaren kommer bli som vanligt dvs regnig... Tanken är att detta ska bli sommaren då vi ger tältandet en chans. Jag har varit uv-scout och sovit mycket i tält och vindskydd men enligt min sambo som är jag för bekväm av mig för att gilla tält!? Enligt mig själv så stämmer inte detta men eftersom jag inte tältat sedan någon galen midsommar på -90-talet så är jag lite rädd för att han kan ha rätt men detta kan ju såklart inte erkänna!!!! Problemet är att: vi har inget tält, vi har inga frilufts artilraljer typ sådana där kläder som kan bygga om (kanske inte behövs för vi ska ju inte vandra och campa i nordkap....) Slutar nog med en natt i trädgården och en resa med boende på hotell ;D

Kommentarer
Postat av: jejja

Vi har nog något tunt liggunderlag ni kan låna ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback