Tillbaka

Tillbaka efter långhelg och sjukdom. Känner mig fortfarande inte pigg dock :( Jag måste bli bättre på att äta vitaminer för just nu är jag helt orkeslös och känner att mina värden är i botten. Funderar på att gå till läkaren och göra en ordentlig undersökning för min kropp mår inte bra just nu men då finns ju risken att de hittar någon konstig obotligsjukdom....... nej det vågar jag inte. Solbrist, VITAMINBRIST eller brist på motivation till saker är min diagnos. Det känns som att det kan vara en blandning av dessa som orsakar min status.  Jag har alltid varit känslig för hur mina värden påverkar mig, hur jag äter är hur jag mår. Just nu har jag ingen aptit, är trött och orkeslös...............låter mer som att diagnosen lutar åt depprition eller stressad? oj vad muntert det blev här nu!! Jag får nog åka till stan och shoppa mig glad igen :/ 

Kommentarer
Postat av: HannaM

Usch, låter inte bra! En förkylning kan verkligen dra ner hela humöret osv. Men det verkar som om det går nån skit nu som inte vill ge sig, surt är det i vilket fall! Boka en soltid, det kan få en må lite bättre (även att man tydligen ska undvika detta nu..) Tänk på fredagen - då kanske allt känns bättre? Krya på dig tjejen! kraaam!

2010-04-07 @ 09:29:04
Postat av: Karolin

Jobbigt att vara sjuk:-( Skönt att du dock är på benen igen så att du kan vara med på vinjuntan!! Själv tror jag att jag gått o dragit på mej en mjölkstockning:-(

Krya nu på dej vännen!!

Stor kram K

Postat av: Lina

Krya på dig! Man kan tydligen bli lite vårdeppig, för kroppen blir "chockad" av allt ljus. Du blir snart piggelinis igen vetdu! Tack för tipsen om Försäkringskassan! (är så trött på alla som bara vill blåsa en..och anser att de är en av bovarna) Kram!

2010-04-07 @ 12:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback