Brrr

Det ÄR för kallt för sandaler, fryser lilltårna av mig. Blir ju inte bättre av att det just nu är megakallt på jobbet. Tydligen så har någon firma varit här och rensat ventilationen och vips så sänktes graderna några hack. Man undrar hur mycket skit som satt i vår ventilation egentligen....kanske är något gammalt bygglov som försvunnit och täppt till kanalerna?!

Tordsdag idag och snart har första jobbarveckan susat förbi. Snart helg och snart lön dvs snart dags för lite höst shopping :D Ingen som har tips på skor?

En annan sak som jag tänkt på länge är att jag ser ju att jag har många unika besökare varje dag men väldigt FÅ av er lämnar kommentarer. Gör gärna det så jag vet vem som läser :D eller är ni bara nyfikna snokare som inte vågar ge avtryck??? jag tror inte det, så lämna ett litet hej ;) Jag bits inte! Om ni lovar att ge avtryck så lovar jag att bli bättre på uppdatering och att visa mer bilder! Vet att jag har mycket som jag kan visa som ni kanske är nyfikna på.

Idag står det handling, hämta bil och städning på schemat. Hoppas jag orkar med allt för de sista dagarna har jag varit väldigt trött samt återigen mått illa och kräkts.....usch. Segt. En positiv sak idag var dock att vårt älskade lilla yrväder vaknade med strålande humör och studsade upp och babblade  om allt och inget. Kan man göra annat än le då? 


Kommentarer
Postat av: Vanessa

Kul sida! Det märks att du gillar att skriva!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback