Evighetsarbete

Nu är semestern över för denna gång, känns tugnt och trist. Jag är inte redo för vardagen igen. Här hemma har jag plockat och tvättat i två dagar och ännu så syns inget..... hopplöst fall känns det som. Men tvätthögarna har krymt och våra sovrum är städadde och sängarna nybäddade, alltid något.

Idag har jag och Saga tjejmys här hemma. Mathias spelar golftävling hela dagen lång och väntas inte komma hem förrens sent. Just nu äter S chips och jag tänkte beställa lite nya dagiskläder på nätet till henne. Hon växer vår lilla stjärna och det märks för det mesta i hennes garderob vad gäller byxor och långärmade tröjor har nog gjort sitt snart. Nu ska allt med stl 92 ner kartongerna och mycket nytt i stl 98/104 ska shoppas. Där i kartongerna får kläderna vila till januari/februari då vet vi om det ska ut på tradera eller sparas ett tag till :D


Mot närbutikerna!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men oj är det en liten till på G?

Så mysigt!

Kramen

2010-08-13 @ 22:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback