Fredag

Åhhh det är fredag, veckans bästaste dag. Vad ska ni göra en dag som denna?

Idag skule jag haft sovmorgon eftersom M lämnade S på dagis idag men jag vaknade redan  klockan 5 eftersom jag var tvungen att gå på toa och sen låg jag och snurrade ett tag innan jag somnade om. Vaknade sedan som vanlig vid 6 men kunde då ligga kvar en halvtimme och dra. Stämplade in på jobbet som vanligt trots "sovmorgon".

Helgen är ganska så obokad. M ska jobba lite och sedan kommer vår snickarvän på söndag och hjälper M att komma igång med panelspikandet. Dessutom kommer fönsterputsaren vilket är ett måste för just nu behöver vi inget insynsskydd i fönstrerna..... för att inte tala om uterummetsfönster, katastrof! Jag tänkte små fixa lite i trädgården, kanske ta en sväng till fagerhult ;D

Ha en mysig fredag det tänker vi ha!


Kommentarer
Postat av: Karro

Gott med fredag igen!!!

Här blir det en lugn helg, tror jag.. Inget inplanerat iallafall. Ska väl kanske försöka bli klar med huset och kanske trädgården inna snön kommer;-) För det gå fort nu... Har ni vägarna förbi här så kom gärna in på lite fika! Ska försöka mej på lite bakning med!!!;-)

Trevlig helg!!

Kram K


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback