Nätshopping

Har ju glömt att visa vad det blev för inköp i lördags. Här kommer en liten del av det..... har även beställt ett lass från HM och ska beställa lite från villervalla oxå och kanske Lindex men jag tycker storlekarna är svåra där på vissa plagg (läs små). Saga behöver verkligen en drös av nya kläder nu för denna veckan har nog allt vi satt på henne varit på gränsen till för små.... Hon har växt en hel del och håret oxå för den delen mao denna sommar.

Som ni ser så har det även slunkit med en beställning till mig, kunde inte måtstå! Toppen är från OM's höst kollektion 2010 och jag tog en storlek större än jag brukar ha på deras plagg så jag kan ha den i höst och framåt våren. Tror inte jag ryms i den i vinter, tyvärr. Jag var även sugen på att beställa en vinterjacka därifrån men det känns vanskligt och kanske dumt. Jag vill ju kunna använda den mer än en vinter och köper jag en som passar i vinter så är den förhoppningsvis alldeles för stor nästa vinter.....

Föressten är det någon mer än jag som tycker utbudet av pop's vanliga långarmade tröjor det senaste året varit dåligt och särskilt för tjejer? Hittar ingenting där nu för tiden vilket är surt för jag gillar verkligen pop och deras kvalitet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback