Tillbaka i vardagen

Tillbaka på jobbet, tillbaka i vardagen. Både på gott och ont. Jag har verkligen höstkänsla i kroppen nu och ser faktiskt fram mot höstmys med tända ljus och tv-kvällar. Har energi, ork och lust att göra saker igen och tänker njuta av det nu i ca 10 veckor innan det börjar bli tugnt framtill ;) Tänker dock fortsätta med det tempo jag har dvs lite lagom, allt för att undvika eventuell sjukskrivning och därmed förlorad inkomst.

I fredags och lördags röjde och städade jag huset så nu är det rent och iordning igen. Därmed känner jag mig nöjd och lycklig igen. Jag är nog lite störd för när jag städar eller har städat så får jag ett lyckorus samma som när man shoppar fina kläder som sitter bra. Hoppas på att kunna hålla huset så här nu. I söndags var jag hemma hos E, den nyblivna bruden, på förmiddagsfika för att sedan åka till min mormor för söndagsmiddag, efterätt och sedan fika. Till fikat kom även min kusin med hennes tre döttrar så det var full rulle och en ljudnivå med tinitusvarning.


Kommentarer
Postat av: Karro

Sån känsla får jag oxå i kroppen när jag har städat och så känner jag mej så där förbannat "fy fan va jag är bra"!!!

Kram K


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback