3-års kalas

Imorgon fyller min blogg 3 ÅR. Jisses vad gammal den blivit. Ändrat karaktär har den oxå gjort. Jag startade bloggen då vi köpte huset och tanken var att den skulle vara en blogg för mina vänner (som pluggade ihop med på högskolan) för att de skulle kunna se hur arbetet forlöpte med vår husrenovering mm. Idag är den en salig blandning av allt möjligt.

Jag har fått önskemål om att göra ett hemma hos repotage hos oss, så det lovar jag kommer så småningom. Tänkte även lägga in en ny infallsvinkel på min blogg där jag gör hemma hos repotage hos andra. Tar bilder, skriver lite om de som bor där osv detta kommer sedan publiceras här. Ni väljer hur offentligt ni vill göra det!!


TREVLIG HELG!!

Kommentarer
Postat av: jejja

kul koncept =) Är så roligt att läsa om andras hem och hur de har det, kanske en ny karriär börjar ta form. Hanna goes grävande repoter =)

Postat av: Li

Superkul idé. Gillar din blogg, läser den varje dag. Mest gillar jag dina arga inlägg, he he ... :)

Kram och ha en härlig melodifestivalhelg :)

2010-02-13 @ 10:58:24
URL: http://lioscarsson.blogspot.com
Postat av: Karolin

Jag har föjt din blogg nästan hela tiden tror jag minnsann!!

Skit kul idé att göra hemma hos repotage!!

jag ställer gärna upp;-)!!

Tack för igår ni är så söta!!

Kram K

2010-02-13 @ 15:27:09
URL: http://www.appelblomman.blogspot.com
Postat av: Hanna

Tack själv för det goda fikat :D Efter jag publicerat min egen så kommer jag och gör ett hos dig Karro :D kommer bli skit skoj!!!

2010-02-13 @ 17:27:57
URL: http://antligenvilla.blogg.se/
Postat av: Sara

Ser fram emot fina o roliga reportage!! kram

2010-02-13 @ 18:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback