Bygglampor och BVC

Idag slutade jag tidigare, tidigare än vanligt så att säga. Måndagar jobbar jag ju bara till 15 men idag så slutade jag tidigre än så :D Det är inte svårt att gilla. Jag hämtade upp den lilla människan vid straxt efter 14 och sen åkte vi tbx till jobbet och fikade för att sedan gå på 2-års kontroll på BVC.

Veckan är under kontroll, jobb, träning förhoppningsvis lite kvalitets tid med en fin vän på onsdag och afterwork med kollegorna på fredag. Ska även lura hem min arbetskollega och ta en titt på vårt garage för att få lite tips och ideér gällande nybygget. Målet är att ha handlingarna klara när snön och tjälen försvinner så att vi kan påbörja vårt projekt. 

Helgerna går alldeles för fort. I lördags tog vi  det lugnt på förmiddagen med lite sovmorgon och frukost framför tv:n sen var vi på hockey. Kvällen avslutades med film.  Började röja lite i söndags i "kartongrummet"men måste sätta upp en taklampa för framåt 15-tiden så ser man inget där inne längre. Röjde en stund men sen var det roligare att städa, laga mat och tvätta. Eller roligt? nödvändigt är nog ett bättre ord. Renoveringen av rummen uppe står still, anledning? inte en jäkla aning men tydligen är det mer prioriterat att spela playstation en hel dag........ gör det själv då! ja jo jag kan göra det sjäv. Jag kan göra det med men måste bara köpa några bygglampor först för efter jag städat och lagat mat mm så blir det mörkt. ........

Kommentarer
Postat av: Karolin

Hoppas att det gick bra på bvc!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback