Nu är det vår tur att köpa ny tvättmaskin....

Vår tvättmaskin har nu stannat ett flertal gånger mitt i programmet grrr så nästa helg blir det nog till köpa en ny ominte M eller C kan lista ut vad felet är. Känns ju sådär kul hade varit roligare att köpa en ny snygg diskmaskin till köket....

EWF14781W

bild från elektrolux.se







Imorgon åker M iväg på svenska Rallyt. Har är såå förväntansfull inför detta och har kurerat sig mot diverse förskylningar och magsjukor hela veckan genom vitpepparkorn och en wiskey varje kväll :D Som en liten pojke på julafton är han!

Jag och Saga ska fika med mammagänget imorgon efter jobb/dagis därefter ska vi hem till mamma och pappa på fredagsmys. Pappa och Saga ska baka pizza. Baka pizza med morfar tycker hon är superkul för hon får kladda och härja fritt i köket :D På lördag ska jag och en kompis åka in till stan och shoppa :D Saga får stana hemma hos mormor och det är hon nog inte ledsen för. Än så länge är shopping inte hennes grej ;D På lördag eftermiddag blir det nog en långpromenad och sen lördagsgodis och filmmys i soffan. Vi kanske ska ta och titta på fanten, det var länge sen ;D


Kommentarer
Postat av: Lina

"Fröet" gillar inte heller shopping...det är ett jädra protesterande i magen när jag kränger av och på kläder i provrummet ;-)

2010-02-11 @ 10:50:23
Postat av: Karolin

Så tråkigt med er tvättmaskin med:-( Men tyvärr är det ett ont måste att ha en maskin...

Längtar tills imorgon!!

Kram

Postat av: jejja

Jag har en av varje..... Shoppingbarn alltså. En som älskar att sitta i vagn och gå med i affärer, och en som överhuvudtaget inte vill sätta sin fot i en butik. Och baka hos morföräldrar är väl det bästa, där verkar man få göra som man vill (även om inte jag själv kommer ihåg det som liten). Ändras kanske nu när det inte är deras egna barn =)Kram och trevlig myshelg med S

2010-02-11 @ 18:43:50
URL: http://www.jejja79.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback