15 år igen

Eftersom kameran snällt låg kvar i min väska i fredags så får jag hänvisa till mina vänners bloggar.....på egen risk :D En super kul kväll med god mat och tydligen en hel del vin om man ska se till hur jag mådde i lördags OCH söndags. E hade en liten överraskning till oss på vinprovningen, en överraskning som tog oss 15 år tillbaka i tiden....Aurora. Fy för bövelen. Fick genast en flashback av denna tid och av I.B som var den stora Auroradrickaren, vi brukade dock blanda den med sockerdricka URK Gott var det inte och jag tror inte den var det för 15 år sen heler?!

Ikväll börjar stepen, igentligen började den förra veckan men jag var ju sjuk. Trodde jag missat min plats för jag glömt säga till men snälla Bea hade redan skrivit upp mig :D Detta passet är VÄLDIGT poppis och svårt att få plats på så nu är jag nöjd och glad igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback