Rannsaka mig själv

Gick igenom mig själv igår och kom fram till inte heller jag är bättre än alla andra men det har jag ju aldrig påstått iof ;D Jag menar så ni inte tror att jag är en sur, bitter, moraltant utan ett liv. Jag har asakrukor (orkidderna har dock dött) märkesgardiner, märkeskläder, oftast välstädat (fast det är för att jag tycker det är kul när dammsugaren rasslar) vi åker på skidsemester (för att vi älskar det) vi umgås med vänner och familj och har barn. Men jag skulle ALDRIG köpa något för att grannen köpt något eller för att man "SKA" ha något. Sen bojkottar jag Thailand mest för att det är ett sånt JÄVLA tjat om Thailand och för miljönsskull. Vi kanske åker till Thailand nån gång vi med men då för att vi vill det inte för att andra tjatar. Jag åker hellre till New York igen eller Grekland fast det är väll inte så miljövänligt det heller.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback