Snowracer från 80-talet

Idag har det varit ett helt underbart väder hos oss, cirka -15 grader och sol. Jag och Saga har varit ute och gått, busat och sen somnade vissa gott nerbäddad i sin vagn :D Jag har även hunnit baka till imorgon och städa huset. Nu tittar den lilla människan på bollibompa och jag fixar med kvällens middag, bakadpotatis med kräft och räkröra blir det. Kan inte minnas när jag åt detta senast.

Bilden är från julafton och bevisar att vi hade en väldans vit jul. Snowracern är min gamla från tidigt 80-tal men det funkar hur bra som hällst, har svår att tänka mig att dagens snowracerasar håller i lika många år...

Trevlig fredagkväll på er nu när vi går mot de sista lediga dagarna innan allvaret börjar igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback