Städhjälp?

Någon som känner för att städa vårt hus en gång i veckan eller kanske varannan vecka eller vet någon annan som vill?

Tycker ju igentligen att det är ganska kul att städa fast då själva städet INTE damma och plocka, absolut inte detta plockandet. Men dammsuga är kul särskilt när det rasslar i dammsugan och man vet att man får upp en halv knäckebrödsmacka som "någon" lämnat där. Jag gilla att våttorka golv oxå för det luktar gott men jag gillar inte att plocka, kanske för att hos oss har inte var sak sin plats utan var sak får sin plats där det överhuvudtaget finns en plats....typ. Så kanske är det inte städhjälp jag vill ha utan plockhjälp?

Jag skulle dock vilja ha någon som kom till oss två gånger per år och gjorde en riktig storstädning. Piska mattor, madrasser, kuddar och soffor, tömma rum för rum och rensa och skura ur ordentlig. Då hade det varit mycket lättare att hålla huset i ordning resten av året. Storstädningshjälp vill jag ha....gärna gratis ;D

Kommentarer
Postat av: Karolin

Hittar du en sådan hjälp så får du gärna skicka hit dom!!

Precis sådan hjälp vill jag oxå ha. Hatar oxå all denna jävla plockning:-(

Kram K


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback