Vardags trall

Nu är vi tillbaka i vardagens lunk eller galopp snarare ;D Jobb, möten, deadline, dagistider, mat, städ och tvätt osv osv osv Skönt med rutiner igen men gud va skönt det är att vara ledig och gå i myskläder hela dagarna. Nytt år innebär ju även nya löften att bryta. I år har jag sagt att jag ska ha ett år för mitt eget välmående. Inte att jag SKA gå ner i vikt, träna mer osv utan att jag ska göra sådant som är BRA för mig själv och min kropp. För mig innebär det avsevärt med MINDRE kaffe och sötsaker, bättre mat och dryck, mer frisk luft kombinerat med motion och framför allt utesluta måsten och se det man gör som en bonus.....Vi får se hur detta går men kaffet har jag dratt ner på till en kopp om dagen hitintills :D Förhoppningsvis gör ett ökat fysiskt välmående att man får ett bättre psykiskt välmående.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback