Vinjunta

Ikväll är det Vinjunta igen TJIHOOO, så himla kul. Ikväll är det Emma som är värdinna. Emma är en toppenvärdinna och en riktig party pingla så kvällen lär bli festlig.

Igår var vi och såg Snabba cash på bio. Jag hade tänkt köpa och läsa boken men nu kan jag ju hoppa det :D Den var jättebra. Lite brutal och med en aningens irriterande slut men om inte annat så kan man gå och se den ENBART för huvudrollsinnehavaren Joel Kinnaman. Han är ju aningens dreggig i Johan Falk filmerna men i snabba cash är han mycket "trevlig" ;) Läste en recention av filmen som påstår att boken ska vara bättre (precis som Stig Larssons) och att filmen kommer få två uppföljare. Det innebär att slutet var ganska logiskt! I vilket fall som hällst Bra film och framför allt välgjord med bra skådespelare.


Kommentarer
Postat av: Li

Vi skulle ha gått på den igår, men det var FULLT, förutom raden längst fram - där jag vägrar sitta igen eftersom jag spydde sist jag satt så nära.

Ses ikväll! Kram Li

Postat av: Hanna

Li jag den var utsåld såg jag .....synd för den va kanon :D

2010-01-22 @ 10:31:09
URL: http://antligenvilla.blogg.se/
Postat av: jejja

boken är sjukt bra oxå. Lyssnade på den på jobbet i mina lurar, den var lite brutal och snuskig emellanåt, men det tycker vi om =)

2010-01-22 @ 16:08:00
URL: http://www.jejja79.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback