8 arbetsdagar kvar

Usch idag är ingen bra dag :( har en grym huvudvärk och trött som få. Har sovit som en stock inatt så jag tror att det är vädret som gör att jag är seg eller så sov jag helt enkelt för djupt...? Jag har ju en tendens att bara bli tröttare och segare ju mer jag sover. idag är det mulet och svalare lite typiskt för jag ska följa med ut till en badsjö idag och ta vattenprov för visar det sig vara otjänligt så måste det tas om nästa vecka. Eftersom ingen på miljösidan är här på jobbet då så blir det min uppgift... och en utflykt tackar man ju inte inte nej till :D

Hittade en hel mapp med bilder från när mina arbetskamrater firade min födelsedag. Lille skutt var med förståss :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback