pillerknaprande

Efter sjöbadandet i helgen så har jag dragit på mig urinvägsinfektion....suck så nu ska jag äta penecillin i en vecka, dricka mängder av vatten och sura saker...att jag aldrig lär mig att jag ALLTID ska se till och dricka tranbärsjuice. Göra det till en rutin så jag slipper dessa uvi. Tyvärr är jag ju så van så jag knappt känner om jag har det eller ej. Detta är ytterliggare en grej jag inte vill att Saga ska ärva av mig :( Ska lämna ett nytt prov nån vecka efter avslutad kur.

Städade halva huset igår och tvättade två maskiner idag återstår resten + filmkväll med mannen. Saga kommer hem ikväll men ska sova hos mormor och morfar även i natt eftersom vi jobbar imorgon och hon ändå ska vara hos dem då.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Oh din stackare. URI är inte roliga:-( Hoppas du blir frisk fort o att du får en skön semester nu. Många kramar!

2010-07-15 @ 13:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback