storm

Här på västkusten är det storm ute eller nära på i alla fall. Det blåser och har ösregnat hela dagen lång. Idag är sista dagen i stugan för i morgon så åker vi hem igen. dags att ladda våra batterier för resten av semestern :D

Vi ska iväg på minisemester med vänner och tills de kommer hem på söndag så är tanken att jag ska ha bokat övernattning och styrt upp vår tripp....manana manana det kommer lösa sig  :D De har önskemål om Barnens gård i Blekinge så det får det bli men jag tror jag ska boka stuga eller vandrahem neråt österlen ist för Blekinge kan jag utan och innan men är sugen på att se mer av Österlen, Ystad kanske? Tisdag eller onsdag ska vi åka i alla fall det är allt jag vet! Nu ska jag försöka få någon att spela bamse lotto med mig, Mathias ville inte men saga kanske vill ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback